piątek, 31 maja 2013

Chorzów z ostatniego piętra

Zakończyła się III edycja
Chorzowskiego Konkursu Fotograficznego.

Chorzów widziany z ostatniego piętra okazał się tajemniczy, piękny i pełen kontrastów.

Nagrodziliśmy i wyróżniliśmy pięć osób, ich zdjęcia możecie zobaczyć poniżej.

Obok zwycięskie zdjęcie
 Tomasza Szczyrby

"W porannej mgle"


Sonia Głombica - "Widok z mojego okna"


Amanda Jeleń  - "Kościół św. Marii Magdaleny w Chorzowie Starym"


Marek Pawełczyk - "Widok z Osiedla Irys w kierunku Chorzowa Starego"


Ilona Cichy - "Ulica Trzeciego Maja"


7 komentarzy:

  1. Moje gratulacje Amando!!!!!!!!!!!!!
    /alapa360/

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi sie foto Amandy i Tomasza.

    OdpowiedzUsuń
  3. Widać że juriorzy znają się na rzeczy ^^
    Porażka z tymi zdjęciami...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widać również, że język polski to masz "obcykany"...

      Usuń
    2. pokaż swoje zdjęcia bohaterze jednego odcinka! Zrobiłeś w swoim zyciu chociaż jedno przyzwoite? Czy wogóle coś w życiu zrobiłeś?

      Usuń
    3. :D To się ubawiłem teraz...
      Zrób coś dla siebie, zainwestuj w naukę języka polskiego.
      Przyda się, wierz mi.

      Usuń